domingo, 26 de agosto de 2007

Grans frases de Groucho Marx

Segur que tots coneixem aquest personatge de cinema que tant ens fa riure. Per als que el coneguin, aquestes frases el faran riure (encara que sigui només una miqueta), i als que no el coneguin, segur que els serviran per a imaginar-se alguna de les seves aventures i desventures, sempre amb un toc d'ironia i de crítica.

-He de confessar que vaig néixer molt jove.

-Mai m'oblido d'una cara, però en el seu cas, faré una excepció.

-Em nego a pertànyer a un club el qual m'accepti a mi com a soci!

-Aquests son els meus principis. Si no li agraden, en tinc uns altres.

-En la vida hi han munts de coses més importants que els diners, però valen tant...

-Trobo que la televisió és molt educativa. Cada cop que algú l'encén, me'n vaig i em llegeixo un llibre.

3 comentarios:

Bernat dijo...

OMG lultima frase dakestes ens la va dir el ferran puertas com si se lagues inventat ell malparit! XD

Anónimo dijo...

woo, k wapas las frases ^^ x cert, ki es akell home?

XV dijo...

Olé! Quin gran personatge.. La 4ta frase em va marcar bastant, la veritat esk les seves són les úniques pelicules en blanc i negre que veig. Aveure per quan una selecció de frases del Woody Allen.